Försökerblifrisk

Hellu.
Näsan rinner lika mycket som då fast jag har börjat äta lite nu iaf. Känns bra det!
Det enda jag fått i mig som är bättre än ingenting är
:

Fanta, Yougurt



Just nu saknar jag sommaren pissmycket.. Ge mig full sol med blå himmel!
Mina planer för framtiden från å med nu är att jag vill flytta till Gävle.
Flytta till en egen lägenhet, bara få vara med mig själv, samla ihop alla tankar å börja må bra!
Får ta det senare när jag har fått pratat med Socialen om det äns kan bli möjligt?

Igår såg jag världens konstigaste film. Det skulle föreställa en skräckfilm men den va psykopatiskt
konstig bara. Behöver jag säga mer än att barnen mördar sina föräldrar. Filmen heter "The Children"



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vad jobbigt att inte kunna äta ordentligt :/



Svar: Ja, det är hemskt! Jag fattar inte hur man kan göra sådant!

2010-04-15 @ 14:28:21
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0