Framtiden

Jag&Jenny pratade om framtiden. Va mycket man kan förändra men endå inte gör det?!
Varför är det så?! Istället för att sitta å hoppas på saker så kan man göra nått åt det.
Varje dag får jag planer i huvudet om min framtid, från allt lätt till svårt.
De flesta man tänker på brukar fungera i längden men inte allting.
Fast man kan inte jämföra drömmar mot planer, drömma kan alla men inte säkert att de uppfylls.
Fast det är nyttigt för en människa å kunna drömma lite, faktiskt en härlig känsla samt avkopplande.
Jag har så mycket planer i huvudet att jag vill ibland ta bort dom, finns alldeles för mycket.
Frågor är något som uppkommer varje dag i en människas hjärna.


Mina frågor är:


- När får jag mina pengar?
- Vart / när ska jag flytta?
- Kommer jag få jobb?
- Vart ska jag bo?
- Hur gåre nästa vecka när vi tar bort Oscari
- När blir jag frisk?


Dessa frågor är något jag tänker på nästan varje dag just nu. Finns tusen fler..
Just nu ser jag på Talang hemma hos Kleiner, bloggar kanske senare. Haddah






Kommentarer
Postat av: jenny

jag vill dö! värför gör jag det inte bara? :S haha :D

2010-04-24 @ 00:38:08
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0