Massakuligår

Igår vart det shopping för Simons del, not for me *snyft*
Vi var til Globen shopping.



Simon hittade lite smått&gått & jag fick vara rådgivare haha.
Ett stort problem igår för mig var mina förbaskade FÖTTER. Jag tog mina klackskor,
vilket jag fick ångra tusen gånger om. Fuu aldrig mer klackskor för min del!
Iaf inte om jag ska gå långt eller vet att jag inte får sitta mycket.
Nej, men dagen vart helt enkelt lyckad. Men inte att jag åt på Mc Donalds..

Dagens planer är städa lägenheten å sedan dra till Globen shoppen igen för att Simon
glömde sin armband i affären där han köpte den ifrån "JC" så jag ska följa med
honom dit å efter det ska vi väll hem till han å bara ta de lungt. Ska försöka ta en bild
på oss, om han går med påt Haha. Haddah




Kommentarer
Postat av: ECVADOR

alltid kul att shoppa :P om man har pengar

2010-04-21 @ 13:46:40
URL: http://ecvador.blogg.se/
Postat av: jenny

haha kääämpaa! :D Om han vill bjuda på donken och du inte vill ha så kan du säga att du vill ta med hem och ge till miiiiig!!!! :D

2010-04-21 @ 20:49:28
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0