Skönkvälligår

Igår var jag på Antonios 20års fest. Va ganska okej faktiskt..
Hade inte dricka med mig så blev inte mycket dricka. Man har alltid kul utan alkohol med.
Men nu var de så att de fanns människor som ville bjuda "tack" så jag vart lite påverkad iaf.
Dom flesta drog hem tidigt tråkigt nog, själv va man kvar till sist haha! Vad gör man inte?!

Tur så undvek man kameran hela kvällen så hoppas att de inte kommer upp en hemsk bild
på mig iaf, det va sjukt många som tog kort från alla håll så man vet ju aldrig.

Nåra ord till Mikael!

Det här är enda stället jag kan få prata med dig Mikael, vet att du läser min blogg så.
Jag hade aldrig lovat dig att jag inte skulle dricka med mina vänner? Jag sa att jag hellst
vill dricka med dig, för jag tyckTE om dig. Men nu äre så att jag kanske vill ha kul med
mina vänner med?! Eller du kanske tycker att jag borde sitta hemma o deppa hela tiden pga dig?
Jag har slutat deppa nu och tänkt lite på saker, om du inte vill ens försöka så pallar inte jag.
Du blockade mig från både msn / fb EFTER att jag berättat för dig att jag dissade den där cepe
killen igår som jag nästan skulle kunna polisanmäla. Jag vart stolt över mig själv att jag kunde va
så stark, var ivrig att få berätta det för dig! Men vad vare du sa till mig?! "Du har ljugit igen?
Du skulle bara dricka med mig, hejdå för alltid" Jag vet inte vad jag ska säga åt det där?
Fattar inte ens från början vrf du vart sur?! Så jag får INTE dricka med mina vänner när du gör det med?
Du ville inte ens lösa de på msn, nej du tar bort mig från allt! Tänkte om vi ens kunde bli vänner
men tydligen inte. En sak till Mikael.. Jag har tappat känslor för dig med. Jag orkar inte kämpa för en
idiot! Någon som inte ens uppskattar det? Någon som inte ger något tillbaka utan bara sårar.
Du tror du är bäst & vackrast, tycker du ska tänka om. Ingen är perfekt..
Ditt beteende är skandal. Önskar att jag någon gång kommer få träffa den gamla Mikael igen.
Han som hade humor och inte va värsta egoisten. Som ville kämpa som höll för de han tyckte.
Det är ditt val om du tar tillbaka mig på msn elr inte. Jag bryr mig inte! Jag tänker komma över dig
under en vecka, om jag klarar av. Fast om jag vet att du inte bryr dig så gåre nog fortare..
Kom ihåg Mikael, NU ÄRE DIN TUR OM DU VILL!


Dagens planer

- Städa mitt rum
- Vara med Jenny hoppas jag
- Se på film
- sova




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0