Trevlighelg

Denna helg har varit helt okej. Inte hänt så mycket mer än att jag träffat
Emil, Sue å Mattias. Sjukt fint väder har det varit hela helgen.
Har fått höra att jag har gått ner i vikt av några vilket känns possitivt.
Jag ska verkligen hålla det jag gör, jag ska lyckas med mitt mål en gång för alla!

Idag har jag promenerat sjukt mycket känns i benen, inte mycket mat + träning.
Fungerar alltid när man ska ner i vikt, mördarbantningen fortsätter..


Kurvorna har minskat enormt, Härligt!




Senare idag ska jag träffa Jenny å busa med henne, kulkul!
I morgon ska jag lämna in lappen till socialen&ringa läkaren för min idiotiska hosta.
Det är inte klokt hur mycket jag hostar på morgon / kväll. Tappar rösten efter host attacken!
Jag vill inte vara sjuk just nu när de är sånt fint väder, måste ha på vinterjacka jue.
Aja, nu ska jag till centrum med GunBritt å köpa hundmat.
På tal om hundmat "Snart gäller det, å jag gråter innombords" Haddah

Kommentarer
Postat av: jenny

har inte tänkt på det så jätte mycket men när jag tänker efter så syns det jävligt mycket att du gått ned :)

2010-04-26 @ 03:13:28
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0