VilltillGöteborg

Just nu har jag en känsla om saknad. Jag saknar att vara i Göteborg..
Varje år får jag samma känsla fast förra året va nog bäst endå!


Lägger upp bilder från sommar i Göteteborg 07


Morbrors boende, där jag brukar bo under sommarn. "Frölunda, opal torget"




Slottskogen, bästa stället i Göteborg!


Slottskogen, sjukt vackert.


Bild på mig i slottskogen.


Bild från Slottskogen


Nu kommer det bilder från Göteborg förra året. sommar 09!

Bilden tagen inom natureservat nära morbror


Vid Natureservatet finns det Långhåriga kossor.



Hästar vid Natureservatet









Oscari njuter av den varma långa promenaden.


Bilder från stan när jag träffade Mikkis.


Mikkis


GÖTEBORGSTAD


Gud va jag fick sommarvibbar när jag såg bilderna!
Dagarna jag va i Göteborg förra sommaren va så jäkla varma, höll på å dö.
Just nu har jag lust till att åka dit o ha de så varmt igen.. Solade minst 5tim every day.
Nu ska jag åka å träffa Simon. Haddah







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0