Bloggarnuigen

Hejsan bloggen.
Nu var det ett jävla tag sen jag bloggade senast. Förlåt för det! Har haft fullt upp med
att planera mitt liv hur jag vill ha de osv.. Skulle kommit in på Komvux då pengarna
var ett stort problem. Så nu är det bara att fortsätta leta efter arbete..

Idag var jag på Bio med Daniel. Han bjöd *snällt* såg på "Eclipse" Har hört lite olika från
folk gällande den filmen å här är min åsikt :

"Jag tyckte 3an var mycket bättre än första / andra. Den var absolut inte
långtråkig. Kunde både skratta, gråta och bli arg. Ni som tvivlar på att
se den SKA se den !! "




De roligaste av allt när vi kom till bio så såg jag *Kissie*. HERREGUD säger jag bara.
Hon var en *attention h.....* Skrek å gapa. Efter att pratat klart sin mening så kollar
runt om folk tittar på henne. .för att jag bryr mig hur folk beter sig men endå kul
att se hur hon är i verkligheten. Folk snackar ju så mycket.. hon var fan värre än
jag trodde. Hon har INTE så stora boobs som hon har på alla sina bilder. Ja hon är
smal som på bilderna. Hennes sminkning var helt katastrof. Märker att hon har dålig hy.
Jävligt mkt utväxt. Annars tycker jag hon va söt, bara om hon såg neutral ut utan massa
plastikoperationer.

Kläderna som hon har på sig på bilden hade hon på bio med
"jenas var utbytna till tights"
Hon är så smal som hon är på bilden..





Kommentarer
Postat av: haha ;)

de där är ju inte kissie ? :P

2010-09-03 @ 23:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0