Datorkurs

Hejsan bloggen.
Vaknade idag ganska lagom tidigt 08.15. Var på datorkurs.. min lärare på
datorkursen gjorde min dag. "Gå in på den här datorn på den här datorn"
Så jävla klockren! Kommer gå kursen ett tag, känns som att jag inte blev klokare
alls. Aja skit samma.. fick iaf gratis skul lunch (y) Jag snodde (?)

Det pissar ner från himmelen, "ösregn" jag ogillar regn för ingen har kläder för de.
Snart ska jag träffa Joanna en stund å sedan blire prata i tele med Daniel.

Bild sen förra September, tycker jag förändrast sjukt mkt?!





Jag måste erkänna att jag är helt galen i Rasmus Seeback. Hans låtar är sjukt bra!
Fast att man inte fattar danska så är den bra, min åsikt..
Detta är min nya favorit som knullar i öronen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0