FUCK

Godmorgon bloggen
Mina dagarn fungerar verkligen inte som dom ska. Igår var jag nämligen å leta efter
skatte-verket vilket tog år å dar. Sen när vi äntligen hittade de så stängde dom för
3min sen. Jag skulle ha intyg om att jag inte hade deklarerat. Vaknade i morsse
utav att jag kommit på att jag glömt skrivit in mitt kontouppgifter å inte fyllt i ett
viktigt papper till soc. Planerade å stressade hur jag ska kunna hinna få allting
tills idag MEN så ringer de å säger att om de går bra så byter dom tid tills nästa Tisdag.
HELVETE va sur man är! Hoppas ni haft en bra morgon iaf..

Önskar att mitt humör kunde vara på topp!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Men det är ju bra...att det blir på tisdag :) då har du ju tid att gå till skatteverket och förbereda dig i lugn o ro :D <3

2010-08-19 @ 11:31:09
Postat av: Emil den sista

tur att dom ringde o ville ändra tiden! :P

2010-08-20 @ 04:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0