Sandra / fjortis?

Folk har börjat kalla mig fjortis nu igen. Inte för att jag tycker att jag ser ut som en.
Jag testade lägga upp en bild på mig på bdb *sminkad som fjortis och ja..
5 killar skrev DIREKT.. Förstår mig inte på vrf det ska va snyggt med äckligt mkt smink?
Varför skulle jag bry mig om någon sa "shit där är fjortis-sandra" det är ju bara ironiskt.
Varför skulle jag ta åt mig när jag vet själv att jag inte är en fjortis..

Jag har faktiskt inte emot fjortisar.. tvärtom vissa av dem kan verkligen bli sjukt söta.
Jag kan se upp till dem såkallade "fjortisar" för dem kan vara sig själva.. vissa av dom.
Samma sak med mig.. jag klär mig & beteer mig hur jag vill för det är därför jag mår
bra med mig själv. Aldrig att jag vill fejka min personlighet för att bli "cool"

Fjortis stämpel med mig är:

- Naglarna
- Hårförlägning
- Ibland sminket
- Ibland kläderna
- Ibland beteendet


Men har ni tänkt på en sak, det är JAG som ville ha dem sakerna som jag skrev upp.
Inte någon kompis eller ett "fjortis gäng" allt handlar om mitt tyckande!

Här har ni eran fjortis - pandruue :






Kommentarer
Postat av: Danne

Jag heter Donk å ja är född i Donkland:)

2010-12-31 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0