Bakfylla&Melodifestival

Jag vaknade idag runt 9 tiden med världens bakfylla.
Det borde va förbjudet att dricka så mycket, eller iaf tåla.
Jag hade inte koll hur mycket jag drack men min kropp tål hur
mycket alkohol som hellst. Det måste komma från släkten tror jag?

Men gårdagen var sjukt rolig. Att gå själv på krogen är inte dumt alls.
Jag blev vän med sjukt många haha. Det är sjukt lätt att bara gå fram
till någon och säga "hej" Träffade människor där som jag känt sen förr.
Det va ganska mysigt hehe men att träffa Kim va bara pinsamt.
Sist jag träffade honom va på en fest hemma hos honom för ca ett år sen.
Jag hade aldrig druckit innan och där satt vi på hans soffa och rulla tummar.
Guuud va pinsamt det var. Men massa roliga minnen.
Så där satt man och as garva med Kim åt hur man såg ut och vad
man gjorde förr men men haha de är för pinsamt!


Här är en vacker bild på mig å Jenny för ett år sen på Kims fest. HA HA



Idag ska man se på melodifestivalen med moster. Kommer vara mys.
Bakfyllan har släppt tills nu så man är på bättre humör. hehe.
Bloggar senare igen.
PUSS !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0