Jagmårsåbra

I morgon ska jag träffa Josefine om allt blir som planerat. Känner mig febrig
men hoppas att de går över, kan inte vara sjuk från skolan! Måste gå så jag
ska ta på hårdhandskarna och kliva upp ur sängen på morgonen så länge jag
inte har feber dvs. Just nu känns det som det, och jag fryser hela tiden.

Idag har jag fryst så mycket om händerna så jag började gråta *pinsamt*
men vem som helst hade gnällt eller gråtit om de hade vare jag.
Jag har aldrig haft så ont i hela mitt liv, inte ens när jag tappa skåpet på
mina tår och jag fick en blodbad. Ush vill inte minnas de heller.
Från och med nu ska jag ALLTID ha på mig vantar vart jag än går.


ska nog snart gå och lägga mig känner jag.
Dagen får bli avslutad med en bild på min mikael





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0