Sjuktkuldag

Dagen började med samhällskunskap och sedan hade jag bild.
Fast jag hade tid hos ungdomsmottagningen klockan 13.00 så
jag drog dit med Mikkis och Jenny. Efter um så köpte jag å
mikkis daim. Jenny frågade om hon fick låna pengar till att köpa
samma sak men det saknades 1kr "självklart" haha.
Hon blev så desperat att vi leta i papperskorgar efter pant men
självklart så finns de absolut inga burkar någonstans.
Vi letade i 30 jävla minuter haha innan vi hitta en liten flaska.
Jenny å Jag skulle ju bli nyttiga. HA HA.

Just nu sitter jag å Mikkis å gör projektarbete. Försöker komma på
vad vi kan skriva om och hur vi ska genomföra allting. Det går bra.
Skriver senare när jag kommer hem om internet tillåter.
Bjuder på denna bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0