underbart

Idag är vädret härligt. Solen skiner över all snö, kan någonting vara finare?
Fast det är sjukt kallt ute, men man får ta och klä på sig massa.


Snart ska jag åka ner till stationen och träffa Josefine. Sedan ska vi väll till
Väsby Centrum för att hon ska shoppa lite å jag är jämt med utan pengar haha.
Efter det ska vi hem till mig å Busa. hihi väcka upp gamla minnen <3

Allt känns så underbart just nu, får hålla tummarna att Mikael får komma hem till
mig på Fredag! Om allt blir som planerat så ska Micke komma hit på Fredag och sen
åker jag hem till honom på Måndag kväll. Familjehem ska komma hit på Måndag och prata
lite om vad jag vill göra med mitt liv osv. Hoppas de kommer att gå fort, pallar inte
snacka i tusen år om vad jag ska göra?
Det kommer vara härligt med en veckas lov hemma hos mikael, vi ska busa vi två.
Jag, Mikael, Nisse å Elvis ska ha de myspys *miiiiihiiii*
Kan någonting vara mer underbart än att få vara med sin kille en hel vecka? Noppsnopp.
<3

nej nu ska jag hoppa in i duchen för jag ska ta bussen som går kvart i. Skriver mera sen.
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0