Detblevingetavidag

Hellu, skulle ha åkt skridskor i Sigtuna idag men det
blev aldrig av så nu sitter jag här på alla hjärtans dag
och har sjukt tråkigt. Men kommer nog på nått snart
eller ah får iaf hoppas.

Idag är det Söndag och i morrn äre skola och en lång
tråkig vecka står framför mig, men de är bara att bita ihop
och ha ett leende på läpparna haha.
Då blir det nyttig vana igen, har fuskat som fan på senaste
dagarna. Men nu ska man sätta på hård hanskarna.
Gun-Britt frågade nyss om jag ville äta på donken
men jag sa faktiskt nej och nu äre försent att
åka dit för hon har redan lagat mat åt sig själv.

På fredag ska jag träffa Mikael förhoppningsvis, om allt blir
som planerat. Då ska han åka från Gävle hit och bara umgås
med mig. Han är för go den där Mikael * Buuuuuuus* hihi





Nej nu vart jag sugen på Kiwi och Appelsin ska nog göra en
liten frukt sallad till mig själv hihi. MUMS !!!




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Bra att du tackade nej. Kämpa på!

2010-02-14 @ 15:25:44
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0