Viperigår

Godeftermiddag.

Sitter just nu hemma hos Mattias och passar på att göra ett
litet blogg inlägg. Har varit upptagen med pojkvännen! <3
Igår var man på Viper, det va sjukt kul tills Mattias blev
utslängd som vanligt. haha

Kan ni tänka er? Klockan 00.20 vart han för full. dålig koll.
Så självklart så blev jag piss sur men men. Skönt å slippa nattbussen!
Fast man hade sjukt kul endå, känns mycket roligare och dra ut med
sin kille än vara där själv med en killkompis. Finns för många äckligt
kåta killar *suck* Hatar såna!

Idag ska jag och Mikael hem till mig och sen blire Melodifestivaken! *YEEEEY*
Aja det får vara för idag, bloggar sen när jag har tid.
Puss

Kommentarer
Postat av: Ness

vem äre ja ä lik då:O?

2010-02-27 @ 21:04:27
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv: Jag fyller år den 13:e mars, så det är ca två veckor kvar innan man blir ett år äldre. :P

2010-03-01 @ 14:19:54
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0