Inteokej

Ja som ni ser så har Torkel fixat min blogg igen. Tusen tack! Mycket finare nu än förr.
Jag har världens PMS å känner mig deppig. Fitt träningsverk på högra benet har jag.
Sitter med Torkel & Paul vid varsin dator, känns ju väldigt socialt! hehe..

Btw ska börja äta cerazette å hoppas att man inte blir steril efter att man tagit det.
Har aldrig velat ta preventilmedel för att skippa förstöra min kropp. Har använt bara
kondom tidigare. Fast nu orkar man inte fixa fram det längre.. kostar piss mycke..
D är så sjukt snäll som betalar min första leverans utav Cerazette. Tack finaste! <3


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Varsågooood! Nu fixade jag din header lite också ;) haha!

2010-07-28 @ 02:24:54
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Joanna

meen naaw vaa gulligt! :D <3

2010-07-28 @ 21:21:29
Postat av: Linda

Jag tar dem där också, bara för att du sa steril så blev jag rädd :o Haha!

2010-08-03 @ 18:52:35
URL: http://strawbberryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0