Packadålyckad

Hej bloggen.
Går dagen va lyckad förutom att jag vart för full.. rökte cigg vilket är "tummer ner"
Men annars var dagen sjukt rolig. Bilderna från gårdagen kommer att läggas in
när jag fått sladden till Joannas kamera. Jag hade iaf en lyckad kväll / natt igår.

Sitter hemma hos Jenny nu å hoppas på bättre tider. Orkar igentligen inte göra ett
piss, är lite bakfull faktiskt. I morgon kommer man åka till Norrköping till min
underbara D. Hoppas att det blir bättre väder under veckan. Trött på äckel regn!

Snart kommer de roliga inläggen tillbaka..


Har inge bra bild att lägga upp.




Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Torkel fixade bilderna ;)

2010-07-31 @ 16:20:15
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0