Shopping

Godmorgon eller ja klockan är halv 1 men men.
Igår fick jag min födelsedagspresent utav min moster. Hon ville att jag skulle köpa
kläder för hon vet hur dåligt jag har med det just nu! Så jag köpte för hela pengen.
Tack för presenten kära moster! <3

Köpte bla:

Linne "BikBok"
Linne & Tights, Underkläder "GinaTricot"
Skor "skopunkten"
Mascara&puder "H&M"
Jeans jacka & kofta "Vero moda"


Har tyvärr ingen bild på kläderna men kan nog ta senare om jag får låna Kameran.
Idag ska jag ta en slappis dag. I morgon får jag börja ringa runt igen å Tisdag
så kommer man gå till socialen å hoppas på bättre tider. Btw Paul kommer på T.
Så jag kommer inte kunna blogga på en vecka om jag inte får låna någons internet.
Nästa helg så ska man parta med kompisar / gå på pride festivalen å sen på söndag
så åker jag till min hemliga beundrare D igen å stannar där lääänge hoppas vi..

HADDAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0