Sköndagigår

Hej bloggen.
Igår så badade jag i den nya utomhusbadet som är den enda i Sverige ;)
Och den ligger 3min ifrån mig, yeeeey hehe. Kan lägga upp bild senare!
Efter att jag badat med Joanna i drygt 2 timmar där så åkte jag med Emil in till
stan å drack lite. Som vanligt vart jag påverkad å han inte ett dugg. PINSAMT.

Idag så ska jag bada i utomhusbadet "förhoppningsvis?" med Jenny & Robin.
Efter det senare mot kvällen så ska jag på bio å se på fan vet jag?! haha.
Btw: Idag är det varmaste dagen på sommaren, GÅ UT GOTT FOLK!

Bild från tiden jag hade blont hår!


Kommentarer
Postat av: jenny

ända i sverige? haha :P du menar märsta eller?

2010-07-11 @ 12:38:57
URL: http://goodeenough.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha enda i sverige? finns sjukt många utomhusbad i sverige vet du

2010-07-11 @ 15:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0