Youtube

Fick nyss en kommentar som gjorde mig förbannad!

"om du tycker att du blev så utstirrad så kanske du borde tänka på vad du
lägger ut för video:s på youtube."


Vrf jag lägger upp en sådan video?! Det är väll min eget val att lägga upp den
om jag vill! Jag hade en anledning till det å sedan bryr jag mig inte vad folk
tycker om den. Jag tror knappast att ALLA på Kc har sett den videon.
Min blogg är inte så poppis. Fast ni har kanske glömt att jag inte tar åt mig
utav vad folk tycker.. Jag har alltid varit mig själv, om det stör andra så
kan jag inte hjälpa det tyvärr! Har märkt länge att vissa stör sig på mig för att  Jag
vågar vara mig själv å inte tar åt mig vad andra säger! Jag är mig själv, svårt att
acceptera det eller?! Jag är ingen fjortis , kommer aldrig bli det!
Det hade varit skillnad om jag gick å bjöd på mig själv varje dag ute på gatan?
JAG ÄR MIG SJÄLV!
Vem vet kanske nästa video jag gör så pullar jag?! hmm...


Gammal bild på mig dock!



Om folk inte har något annat att göra än skicka runt Youtube videon på mig så är det synd!
Enjoy!


http://www.youtube.com/watch?v=zXgHyNcVgeU&feature=related


Kommentarer
Postat av: D<3

Mohaha den fick han/hon så den teg....lilla äcklet:D

2010-07-25 @ 13:08:02
Postat av: Joanna

ja men precis! :)..Ditt val, ditt beslut, ditt liv <3

2010-07-25 @ 13:34:41
Postat av: Island

Du börjar inlägget med att säga att du blev förbannad, för att sedan gå vidare och skriva ett helt inlägg om hur du inte bryr dig osv. Är det bara jag som tycker att du säger emot dig själv lite där? :p Jag menar, hade du inte brytt dig så hade du antagligen inte skrivit det här inlägget från första början..

2010-07-25 @ 14:45:27
Postat av: sandra

Förbannad för att folk ska alltid snacka! Jag tar inte åt mig utav vad folk säger! Det är de jag ville komma fram till.. sluta snacka för jag tar endå inte åt mig. Förbannad för att de ens ska bry sig.

2010-07-25 @ 16:29:29
URL: http://pandrue.blogg.se/
Postat av: Anonymous

Word Island (Y)

2010-07-26 @ 15:06:55
Postat av: sandra

Fan va folk är fega att man måste skriva anonymt :D

2010-07-26 @ 16:57:09
URL: http://pandrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0