Barndomskompis

Vill bara säga att jag saknar mitt gamla liv, då man mådde som bäst!
Det var då Josefine bodde här i Märsta fortfarande innan hon flyttade till Strömstad.
För er som inte vet så är Josefine min bästa barndomskompis som kommer alltid
att finnas i barndoms minnet. Hon är fan den mest ballaste kompis man kan ha haha!
Jag saknar dig hur mycket som helst! Buhuuu flytta tillbaka, hoppas vi ses snart!

Gammal bild på henne å mig, dessa bilder väcker minnen starkt!
Btw: Denna bild är gammal, kolla inte på fulheten!





JOSEFINE DIMBERG ÄR MIN BÄSTA KOMPIS LIVET UT!
<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, jadu man kan la säga att vi har rätt många och sjuka minnen! något vi inte borde nämna här dock haha!!

ah, vi får träffas snart igen och skapa mera minnen!

Saknar dig mycket min älskade barndomskompis, btw, as snygga bilder på oss ;D <3

2010-06-29 @ 21:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0