Jagärtröttareäntröttast

Hejsan! Idag har det varit en sjukt lång dag. Har åkt runt hela Stockholm känns det som.
Märsta-Tumba-Södertälje-Centralen-Gubbängen-Centralen-Märsta puuuuuh!
Har varit barn igen med Joanna, har lekt massor utav lekar haha! Sjukt kul!
Är så otroligt trött så jag vet inte vad jag ska säga.. Vaknade kl 06.00
Tider går sjukt snabbt när man har någonting att göra istället för att sitta vid datorn tex.

Denna vecka är det hårt. Har så mycket att göra.. I morgon ska jag vara hundvakt åt
Torkels valp Milton från klockan 12 - 17 ungefär därefter åka till Handen å sova hos Emil.
På Onsdagen så ska jag å Emil kanske ut på picknik in till stan å sedan åka vidare mot
Märsta. Torsdagen så ska jag åka med min moster till polisen för hon ska skaffa Id-kort.
Nu ska jag försöka hitta på nått en stund till innan jag deckar framför datorn..

Satsar på gamla bilder just nu, en gång i tiden var man liten!




Kommentarer
Postat av: Joanna lesbisk???

hahah naaw vaa sööööt! :D

Svar- JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG MED SANTRHA!!! ;) <3

2010-06-07 @ 21:31:21
URL: http://cherrys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0