Osmart..

Godmorgon bloggen!
Har precis duschat å snart ska jag städa lite + gå till centrum i de tråkiga vädret!
Det bara regnar, ush.. jag som ville ha sol idag för man ska åka in till stan idag igen.
Jag har börjat tänka om.. det va sjukt osmart att bara dissa en gång till?!
Det är nu i efterhand jag märkt mitt misstag, jag hoppas att det kommer att lösa
sig med tiden iaf. Jag kan inte leva såhär.. Jag måste ta tag i mitt liv innan
det är försent! Btw jag ska nog söka jobb i Göteborg.. jag SKA bo där!
Göteborg är den finaste staden utav alla i Sverige.. Stockholm är helt okej men jag
trivs bäst i Götet. Sjukt trevliga människor å fin natur.
Nu ska jag fixa mig iaf.. Haddah


Jag saknar dig mer å mer för varje dag! <3   Härlig bild!



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha ja, han växer som ogräs ;)

2010-06-11 @ 12:12:08
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0