Smartamänniskor

Hejsan min blogg.
Har badat idag med Jenny, va lika kul som jag hade förväntat mig fast en aning kallt i
vattnet. Har blivit ganska brun eller det ser iaf ut som det sköööönt.
Måste bara berätta en sak som fick mig att inse att de finns liv på planeten endå..

"Det kom en gammal tant på bussen idag som va helt packad, chaffören sa att hon inte
fick gå på men en man som va med henne bad han att ta med henne för hon bor bara
en station ifrån Märsta dal. Jag tänkte hur i helvete kommer hon att kunna gå av bussen
när hon knappt kan stå på benen? Då kom en kvinna fram som satt längre bak å hjälpte
henne så att busschaffören inte behövde ta hand om sitvationen. Det finns visst liv på planeten"


I morgon är det midsommar å jag ska vara hemma, har ingenting planerat än iaf.
På Lördag ska jag träffa Robin om de blir som planerat dvs.. Men men ha en bra midsommar!
Haddah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0