Sooool

Hejsan, sitter på mitt rum å stor gäspar, det lutar sig mot sängen å en Elvis som
ligger redan förberedd. Idag har det varit en sjukt lång dag, tänkte berätta lite:

- Träffade Tåmas på station å sedan kom Viva & Jenny
- Åkte in till stan med Joanna för att lämna Cv
- Hittade Restaurangen å lämnade cv
- Solade till en skum "Turk" gubbe kom som började spå oss, läskigaste av allt var
att han hade rätt med de mesta vad han sa.. skumt!
- Åkte hem
- Joanna glömde sin påse på bussen, var tvungen att hitta bussen å hon fann den!
- Solade å Wasan kom, Elvis fick vara med.

I morgon kommer jag att vakna tidigt för att tvätta kläder å för att ringa om jobb!
Senare kanske de blir av till Stockholm stad som vanligt.. ska kanske möta Niklas.
Annars blire mer sol om inte min bränskada sen idag har försvunnit, hela ryggen
är vin-räd av all sol. Hm.. får se det possetiva i det, snart är jag brun HURRA!
Nej nu ska man sova allt så man kommer upp i morgon.. GODNATT


Här är några bilder från idag, videoklipp kommer senare..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0