städarnärmanärsjuk

Godeftermiddag bloggen.
Så som jag mår idag så har ögoninflamationen dragit ner lite MEN nu jävlas mitt
högra öra.. den värker som satan å är lock! Damsugaren lät ju som att den va
på lägsta sugning.. tills min moster sa " DRA NER PÅ DAMSUGAREN, HÖR MIG
INTE ENS TÄNKA" Det betyder att jag hörde knappt damsugaren å min moster
tyckte att det va riktigt oväsen. Men men.. Finns de piller att bli frisk ?!

Har precis damsugit alla rum som behövs å snart ska jag tvätta golv på dem å
städa toa + kök.. Sen får jag förhoppningsvis 500kr som min moster har lovat mig.
Ska köpa sommarlovsbusskort, äntligen! Fast städa när man svättas som en gris
är absolut ingen höjdare.. de känns verkligen som att jag sprungit spåret..
Senare blir de kanske Stockholm stad med Joanna.. Nu ska jag fortsätta Haddah

Gammal bild från 08!



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Skulle du kunna följa med mig och Jenny till Stockholm och hämta ut hennes leg eller vad det är dom har hittat, imorgon?

2010-06-17 @ 11:24:43
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0