Stockholmstad

Hej min blogg!
Igår sov jag över hos en kompis Niklas som bor i Högskolan. Sjukt snäll filur!
Idag har jag åkt in till stan med Joanna å mött upp Simon å hans kompis Love.
Vi gick runt stan "Hagsätra å Högdalen" å en liten sväng inne i Globen shopping.
Sjukt trevlig dag iaf, kanske händer samma sak imorrn igen om vädret tillåter.

På Måndag blir man hemlös.. ingen aning om vart man ska ta vägen men de leder
väll till att jag får gå till socialen å be om hjälp att få en egen lägenhet elr nått.
Hoppas att mitt liv leder iaf nånvart senare..

Här är en flum video på mig å Joanna, sry för att den är sne!









Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Varför blir du hemlös? :S

2010-06-11 @ 12:11:26
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0