1månad

Godeftermiddag
Dålig uppdatering beror på att jag varit med Mikael hela helgen
och varit ganska upptagen. Har hänt en massa i helgen som jag ska ta upp nu.

Fredag
Efter en seg dag i skolan så kom Mikael hit till Märsta. Vi gick nämlingen på fest
hem till Jennys kille "tony" Fast den kvällen vart inte lyckad alls, fy fan!
Säger bara att jag stor grät i flera timmar så vi drog hem ganska tidigt.
När vi kommit hem så somnade vi nästan direkt. Bajs på fredagen.



Lördag
Gjorde inte mer än tog det lungt hemma hos Mattias. Letade efter fest för att Fredagen vart
så misslyckat och vi hade endå kvar dricka. Det blev ganska mycket strul under dagen men
sen så frågade Nathalie "Emelies kompis" om vi ville dra till Viper vilket vi gjorde.
Ja vad ska man säga om gårdagen då?
Inte en lyckad kväll det heller måste jag säga. Vi drog hem efter 12 ungefär.
Vi drog hem till Mattias på en "efterfest" som Micke kallar det haha.
Fast jag somna inom 2 timmar, hade inte fått sova så mycket sen fredan.

Söndag

Vi tog en sovmorgon, sov till 13.30. Det behövdes efter denna helg haha. Skönt som fan var det.
Vi tog det bara lungt hos Mattias. Mikael skulle endå åka hem. suck..
Fast jag va mycket gladare idag än igår / fredag. Det är nämligen min o mickes en månads dag idag!
Grattis till oss *ler*. hihi! Ser fram emot fler underbara månader med dig. <3



Senare idag ska jag umgås med Jenny & Antonio. Skriver senare..
Haddah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0