Duktig

Halloj.
Idag har jag varit till skolan och suttit vid datorn efter det.. Flera timmar har jag
sökt olika slags arbeten och lägenheter. Hoppas de klickar till snart.
Om min plan ska kunna genomföras så måste vissa delar sättas på plats. Man kan ju
inte bara hoppas att allt löser sig när man bara står och inte gör ett piss..
Jag ska kämpa till slutet, för detta är precis det jag vill i mitt liv å mår bäst utav..

Nästa vecka på Torsdag ska jag få träffa min Mikael hihi. Vi skulle ju åka till Sundsvall
nu i helgen fast det vart inte av, men vi kommer ses nästa Torsdag som sagt.
Om allt ska gå som enligt planen så ska han åka ner hit på Torsdag eftermiddag och sedan ska han
vara här tills på Måndag och sen ska jag åka med honom upp till Gävle igen. Längtaaaaar.





Skönt med Påsklov, kommer faktiskt inte ihåg vad som hände förra påsken?!
Kommer ihåg alla andra gångerna men inte förra året? skumt.
Inte för att jag firar Påsk eller bryr mig ett dugg men det var ju endå lov lix.
Klart som fan att man minns vad man gjorde på lovet? haha.



I morgon är det praktik igen så jag ska ta å sova, skriver mer efter praktiken om jag
inte sitter inne på arbetsförmedlingen.se haha, nej men klart jag skriver i morgon.





GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0