Händelseikhelg

Godkväll
Denna helg har vare händelserik, orkar inte ta upp allting.
Har träffat dom flesta utav Mickes kompisar nu, känns väldigt kul.
Idag har jag ätit årets första glass nämligen den senaste "Magnum gold".




Vad var min åsikt då?! Hm.. Ja den va helt ok inte sååå god som den ser ut.
Fast endå så tycker jag att ni borde smaka den, den va inge speciell men men alla har olika smaker.
Tänk på vaniljglass med cola smak med, så smakar den enligt min åsikt.


I morgon ska jag städa här, ser förjävligt ut. Micke ska kanske gå till skolan "praktiken"
Han har nämligen spytt idag så jag tycker inte att det är så smart att åker nånstans men
får se hur han mår i morgon. Orkar inte skriva något mer idag, hörs i morgon.. Haddah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0