Helgen

Tjena.
Har inte haft tid att blogga under helgen för att Mikael har varit här.
Nu ska jag försöka beskriva vad vi har gjort under helgen å så.


Fredag
Mikael kom tidigare än vad jag hade trott. Så då fick man med världens fart packa
för vi skulle ju sova hos Mattias. Packa bilen med påsar å hunden i baksätet! Hahah
Ja, ni läste rätt! Oscari åkte med hem till Mattias.
Senare på dagen åkte vi till Södertälje för att träffa hans kusin+familj. Trevligt vart de.
Senare på kvällen så kom Sandra hem till Mattias, så då blev det mestadels skratt å prat.

Lördag
Vaknade runt 9 tiden då solen är som starkast. Vi åkte hem till Mikael andra kusin som bor
i Tumba och därefter gick vi hem till hans mormor. Det är sjukt trevligt å träffa killens släkt. hihi.
Senare mot dagen så ville jag visa Mikael Stockholm stad. Gick runt lite här å var. Mysigt var det!
På kvällen kom ju melodifestival finalen, hur ska man beskriva den då? Skit, rena rama skiten!
Det är som det alltid har varit, Svenska folket röstar bara på det som de själva tycker är bra!
Men klarar de sig i själva Eurovison? svar "nej". Men men, får väll skämmas i år igen!





Söndag
Var som alla andra Söndagar, tråkigt! Mikael skulle ju åka hem så det är ju inget att hurra för direkt.
Men vi kommer att ses snart igen, det är jag helt säker på. Allt känns så bra mellan oss.
Klart att vi kan tjafssa men vi löser det till slut. Han är för underbar! hihi.
Mikael köpte kladdkaka å så åt vi det i bilen inom ett arbetsområde. Haha. "romatiskt"
Nu sitter man och väntar på att moster ska komma hem som vanligt. Hon har vare till skinkan igen.
Ska försöka övertala henne till att jag ska börja få veckopeng igen! "skämms".
Om jag får 200kr varje vecka så klarar jag mig med det mycket mer än att få pengarna slutet av månaden.
Ska se hur det kommer att gå?! Haha. Nu ska jag fixa lite snyggt innan hon kommer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0