ledigidag

Godmorgon
Idag vaknade jag 06.15 konstigt nog, brukar passa på att sova när man får.
Jag är nämligen ledig idag från skolan, skönt. Fast jag skulle hellre vilja vara
i Gävle hemma hos Micke men så vart det inte tråkigt nog.
Idag ska jag vara hemma hela dan har jag bestämt. Ska städa / se på film.

Jag ska kanske byta hårfärg igen. Håret jag har just nu blir allt mer slitnare.. Varje gång
jag har haft brunt så har de blivit 70% bättre än jag haft förr..
Jag tror att jag inte tål den blonda färgen, för då jag hade svart var de mycket mindre slitet.
Fast jag ska endå vänta en månad till för att se om det blir friskare nåndag.
Fast när jag får pengar så ska jag skaffa hårförlägning igen! Jag hatar mitt hår just nu.


GE MIG TILLBAKA MITT GAMLA RIKTIGA HÅR!!!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ibland önskar jag att jag inte hade börjat färga mitt hår. Jag är blond i normala fall, men är nu mörkbrun/svart. Det är otroligt jobbigt att färga håret hela tiden så fott utväxten visar sig och det sliter enormt på håret också. :(

2010-03-22 @ 19:27:47
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0