sjuk

Hellu
Anledningen till varför jag inte kunnat blogga är för att jag är sjuk just nu!
Jag har feber och känner mig svimfärdig, hoppas detta går över tills i morgon.
Jag vill inte vara sjuk när micke kommer, jag kommer ju bara ligga på soffan.
När jag är sjuk så orkar jag inte ett piss "tyvärr".
Att vara sjuk är fan det värsta som finns.. Lärarna tror väll att jag skolkar igen!

Från det tråkiga till det roliga då! hum..
Mattias ska kanske fixa sommarjobb till mig där han jobbar, håller tummarna hårt!
Jag har aldrig haft ett sommarjobb förut så jag tycker att det är dax att få det nu.
Nu är jag ju 18 som alla vill att man ska vara för att kunna få ett jobb.
Mikael kommer i morgon och då ska vi dra hem till Mattias "som vanligt".
Att få se Melodifestival finalen med sin pojkvän är aldrig fel, bara om Mattias går med påt?!

Jag tycker om dig Mikael oerhört mycket!!! <3



Jag langar upp en bild på Elvis som har sovit brevid mig hela dagen idag. *söötiplutt*




Får se när jag orkar blogga igen.. Haddah



Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Krya på dig!

2010-03-11 @ 22:01:16
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Tack så mycket! :) Visst passade det mycket bättre med lugg?

2010-03-12 @ 00:03:54
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0