Sökerochsöker

Idag har jag sökt efter arbete hela dagen. Från 8-14 ge upp är det
sista jag ska göra. Jag är så glad, hihih!
Just nu har man arbetsintervjue och städprov, mer än vad jag någonsin har haft.
Idag har jag lärt mig en sak "det går om man vill" dessa ord är sanna!
Om jag så nu får jobbet på Fredag så flyttar jag till Gävle nu i helgen, får hoppas.
Annars får det vänta tills lite senare, ge upp är det sista jag får göra!
Nu ska man till centrum och köpa ingredienser till bulle å sen hämtmat. Mums haha!



Kommentarer
Postat av: Petra

Vad innebär städprov? Jag ska hålla tummarna för dig att du får jobbet. :)

2010-03-24 @ 15:12:44
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0