Stannartillsöndag

Tjenare
Idag har man sovit enda till 12 skönt att få sova ut, fast när man vakna
så såg man solen uppe och nu har den gått ner igen *typiskt*
Men snart ska vi åka till ett köpcentrum som ligger utanför gävle tydligen.
Senare blire Filmkväll "twilight" och vofflor "igen" haha!

Igår visade Micke mig runt i Gävle och ett fin berg där man såg ut över hela Gävle!
Det va sjukt fint fast det blåste en aning. Jag har en sak i baktanken och det är
att jag vill flytta hit! Det är så underbart fint, jag bara måste flytta hit! Ska tala med
socialen så jag kan få bostad, det funkar inte längre att jag bor hemma..
Ska ta tag i mitt liv nu fast inte på skoj, jag ska ta de på allvar!
Om andra klarar det så gör jag det med?!



Nu ska jag hoppa in i duschen. Haddah!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en riktigt fin torsdag!

2010-03-04 @ 15:24:28
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Jag säger ju att Gävle äger ;)

2010-03-04 @ 16:24:11
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0