AARGH

Jag är så piss sur just nu, ingenting fungerar som det ska! Jag orkar inte vänta..
Ingenting fungerar som det ska, absolut INGENTING! Arrrrrrgh..
Hade planerat Rix Fm & hoppats att många skulle med men nej, typ alla bangar..
Ingen har varken tid / lust att ringa mig, vill inte gå hem i mörkret.. Ja jag vet!
Töntigt men det är sjukt läskigt, mörkt å man måste gå igenom en skog å sen stor väg.
Har fortfarande ingen internet hemma så jag får passa på då jag är hemma hos en kompis.

I morrn blire iaf Rix Fm Festival med människor som "Har kul med gamla minnen å inte
blir för cool för att skita i det som inte tycker att Rix Fm är töntigt" Blir nog Krog efter..
Kommer inte kunna blogga alls i morrn pga att jag jobbar o sedan hem å byta om därefter
åka in till stan igen med Emelie å senare kommer Mattias. Hoppas det blir lyckat!


Fina bilder på mig idag, hade kul med Jenny på buss osv..
Video på oss kommer senare.. Ska föreställa Lady Gaga men de ser mer ut som
"Charlott Pirelli" eller hur man nu stavar till hennes namn, iaf bilden till vänster!



Kommentarer
Postat av: jenny

ville så gärna ta med dig i videon så din stampande fot är med :D

2010-05-21 @ 03:38:22
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0