Arlandagymnasiet

Hejsan, kom nyss hem från Arlandagymnasiet då jag kollat på årets studenter.
Man vart sugen att själv gå i skolan å sedan ta stundenten men det är bara en dag.
Man hör hur de åker på traktoerna med hög volym, ikväll blir det party hör man!
Nej fy fan va man vart sugen att vara en i mängden, jag som är 91 å skulle ta studenten
i år om jag inte fått IG på Matematiken från 9an, hmm.. typsikt aja!
Påväg hem gick jag till centrum å köpte hem kattmat å sedan klumpade jag till mig
å ramlade mitt på asvalten, fy fan va ont man har i benet nu, haltar just nu!


Mitt fina sår som jag fick haha!




En fin flum bild!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Awww..stackars dig! <3

men det såg faktiskt rätt kul ut, eftersom du sjöng på någonting, men slutade när du föll ner på marken, och kattmaten rullade vidare. xD :) <3

2010-05-28 @ 23:06:44
URL: http://cherrys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0