Fredagkväll

Nu är det sent, klockan är 23.38 å jag känner mig sjukt seg. Vill piggna till!
Var med Joanna & Emil till Solna idag, tog en hel dag att hitta dit vi skulle å tillbaka.
Är sjukt slut i kroppen efter att varit vaken ganska många timmar.
Tänkte berätta om min läskiga dröm, de låter barnsligt men jag vart skit rädd!

Läs om du vill, har skrivit så som de kändes å vad jag tänkte.


"Jag levde ett normalt liv tills de en gång sa på nyheterna att jorden kommer gå under.
Jag fick panik, kunde inte andas normalt då jag fick höra den hemska nyheten.
Vadå gå under skojjar dom?! Är det verkligen nyheterna som säger det eller är det ett
dåligt skämt. Jag är rädd för sånt, för jag tror på att jorden kommer gå under vilken
dag som hellst. Efter nåra timmar senare så kom mina vänner å sa att vi inte hade
många timmar på oss att leva. Min morbror hade stängt in sig i ett rum & drack.
Ville inte känna nå smärta å moster började gråta mycket. Jag fick mer panik.
Anledningen till att jorden skulle gå under var att luften som vi andades hade blivit
giftigt som gas. Vi skulle kvävas till döds, ingen som kunde rädda oss. Det va helt kört.
Jag & mina vänner hade räddat världen en gång förut å alla människor trodde vi kunde
göra det igen men tyvärr. Kollade på nyheterna på tvn senare på dagen å de sa att
de kommer stänga av all ström över hela världen. Klockan kommer att sluta slå 00.00
Efter det skulle vi vara ute, ingen som kunde hjälpa eller nått. Bara inse död..
De berättade i nyheterna att de va pga nåra ungdomar hade lekt med kemikalier som
hade exploderat å kommit ut i den friska luften. Ingenting kunde rädda oss. Vi va hjälplösa.
De sa sitt sista farväl på nyheterna, och klockan slutade slå. Jag hade låst mig in på mitt rum.
Kollade på klockan på väggen som gjorde sitt sista, tog ett djupt andetag. Kände hjärtat
slå på bröstet. Snart snart kommer jag inte kunna få luft, snart kommer jag va död.. "

Kommentarer
Postat av: Joanna

Vilket intressant dröm!..det betyder någonting! :O :O

men hemsk var det ju :/...tur att jag väckte dig då! :)

<3

2010-05-15 @ 13:26:21
URL: http://cherrys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0