Godmorgon

Vaknade nyss å ska städa lägenheten, känner mig faktiskt taggad.
Efter städningen så får man en härlig känsla att de är gjort!
Hörs senare Godmorgon på er..

Btw! Du är saknad, känns så tomt utan dig. Att komma hem å inte se
dig komma till dörren å inse att du är borta är svårt. Jag önskar verkligen
att kunna få säga hejdå en gång till, att minnas stunden då du kollade på
mig in i ögonen när vi va i djursjukhuset å du förstod vad som kommer att
hända är en maddröm, vill kunna glömma det men de går inte!
Se dig ta sista andetagen, fy fan va jobbigt! Hoppas att du har de bra nu iaf!
Vänskap i mer än 11år, det är oförglömligt.. Bästa åren i mitt liv.
Du va världens speciellaste å snällaste hund, saknar dig enorm! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0