Heladagenmedjenny

Hela dagen har jag varit med Jenny. Åkte in till staden för att träffa Simon vilket var onödigt.
Lämnade hans Ipod å drog hem, helt onödigt.. Efter det så drog vi till Donken.
Kämpade som fan för att kunna äta på donken haha typiskt oss..
Jag orkade äta en hel meny tråkigt nog, ville ha kvar den gamla vanan!

Det finns folk som undrar vrf jag klippte bort mitt långa fina bruna hår?!

Jag klippte bara lite för att jag tappade hälften av längden då jag färgade blont.
Mitt hår vart så jävla förstört så jag fick utbrott och klippte det mycket kortare..

Saknar mitt bruna långa hår så piss mycket every day!

Bilden bevisar att jag hade långt blont hår men helt förstört!!!


Kommentarer
Postat av: jenny

mc donalds, my passion <3

2010-05-05 @ 00:05:44
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0