Heltokejkväll

Har inte orkat blogga på hela dan, har mått illa av jävla cidern på Viper.
Det va helt okej, som de brukar vara men endå lite mer åt - hållet.
Så jag har legat i sängen mestadels av dagen.. snart kommer Mattias.

Kvällens +

- Skrattade sjukt mkt när Bella missade tåget å Tåmas måste ha trott jag va packad.
- Trevligt folk va ute
- Träffade en cool finsk tjej haha Heidi tror jag hon heter.
- Bella lärde mig hur man dansar "sexigt" haha!
- Peter var helt förvirrad haha!


Kvällens -

- Nedre dansgolvet vart avstängd
- Kom sjukt sent
- Bråkade med Mattias på slutet
- Kom hem halv 5


Snygging bild på mig innan jag åkte igår




Ikväll slår det till igen, ska på Vivas fest. Hon fyller 19 i morrn. Skriver mer sen. Tagga!
Haddah

Kommentarer
Postat av: jenny

MEN???? mc donalds då? det borde liksom varit kvällens höjdpunkt!!!!! :D jag hade gett högsta plus för det ;D

2010-05-09 @ 22:04:35
URL: http://goodeenough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0