Jävlaegoistiskafitta

"Jag va kär i kärleken, inte i dig" Hur fittig får man bli igentligen?
Att man ens blir ihop med någon när man tänker så är sjukt!
Om man blir kallad player så brukar man syfta på att man kullar runt,
men man kan vara player på olika sätt precis som denna idiotiska människa.
Över en hel månad vart man playad av en som inte ens tyckte om mig.
Så jäkla sur man blir. Är jag en djurplågare?! Det va fan de värsta jag har
fått höra. En hund fattar visst om man drar till ett djursjukhus o man kommer
in i rummet där man avlivar.Klart som fan att de känner på lukten vad det är
för slags rum, å du som sa att du va uppväxt med hundar pfft?! Om inte du
kunde det där att en hund känner på sig vad som händer så är du okunnig!

Jag har mycket att säga om dig med, men jag är inte lika omogen fitta som du.
Du snackar inte skit om mina djur jävla äckel!

DRA ÅT HELVETE JÄVLA IDIOT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0