Komnysshem

Kom nyligen hem från Vivas fest vilket va helt okej det med.
Det som var kul va de som vågade dansa å bjuda på sig själva men inte de som bah
satt å kollade på, så tråkiga människor dom va! Vrf ens festa om man ska bah sitta?
Men hur som hellst så är Viva 19år nu precis idag, GRATTIS !!! <3
Fick världens klockrenaste kommentar nyss "När jag är kåt så fattar jag ingenting"
Hahah, så jävla bäst! Typiskt killarnas kommentar när de är kåta.. hahah!
Snart ska jag sova, innan det så ska jag se lite på Harry Potter som jag han påbörja
innan jag gick till festen, nu äre avsnitt jag aldrig sett förut så lite mer spänning.
Kommer upp bilder från idag / igår snart.. Håll ut! Godnatt

Bild från igår på mina läppar höhö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0