RÄTTLÅTVANN

Hejsan! Igår var jag hemma hos Gun-Britt å såg på Eurovision Song Contest.
Jag satt å höll tummarna för Tyskland å Belgium. Jag visste att Tyskland skulle vinna
för att varje år vinner den låten som är mest speciell, hon va sjukt annorlunda än andra.
Fast jag ville att den söte Tom från Belgium skulle vinna men hans låt var inte en shlager låt.
Hans låter kommer att vara en Radio plåga hela sommaren, är nästan helt säker på det!
Men men nu var det Tyskland som van, GRATTIS Tyskland ni har gjort ett bra val i år!

Här är värdiga vinnaren från Tyskland!





Norge hade gjort programmet sjukt bra, med att filma Europeiska
länder då de ska dansa osv.. De som sjöng å ville att alla skulle stå
upp å dansa var fan sjukt ballt, ni har gjort bra för er.. Grattis..
Roligaste av allt är att jag fortfarande inte har tröttnat på
Alexander Rybaks låt "Fairytale" haha!
Men i år är Santhra mycket glad att mina favorit låtar gick så långt.. hihi!

I morgon ska jag gå till Marabou fabriken å söka jobb, de sökte tydligen arbetare
för sommaren! Ska åka dit med Joanna, men innan det ska jag ringa till socialen för
jag glömde bort tiden förra veckan. Ska be om att få en ny tid.
Aja, hoppas man får jobbet på Marabou fabriken. Haddah

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Belgien heter det på svenska ;) hehe!

2010-05-30 @ 17:44:26
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0