Tråkigdag

Hejsan, sitter hemma hos Joanna för att låna internet å umgås med henne.
Internet där hemma är fortfarande cepe så jag kan inte va inne så mkt på datorn.
Jobbet idag gick åt skogen, hade absolut ingen motivation att va duktig.
Hade för mycket att tänka på, i morrn gäller det stor skärpning innan man får sparken, haha!
Har nog lust att söka ett nytt jobb å ha detta som tillfälligt arbete tills jag hittar nått som
passar just mig. Detta var kul men de är för stort arbetsinsats, kräver mycket energi.

Jag vill flytta till Göteborg, staden är så sjukt fin å jag vill bo där nu nu nu!!!
Har redan pratat med chefen på jobbet att jag kan få jobba med samma sak i Götet om
jag skulle flytta dit. Brukar ju vara i Göteborg om sommaren å nu vill jag bo där.
Jag ogillar Stockholm av någon konstig anledning. Kanske för att de är för stort?!

Bilden tagen förra sommaren i Opaltorget "västra frölunda"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0