Hoppas på pengar

Nu ska tanten Sandra sova för dagen, är helt slut som sagt.
Gick nyss över till Jenny en sväng men är hemma nu igen redo för att dejta kudden.
Fick inga pengar idag än bara 100kr så hoppas på mer i morgon annars blir det
svårt att åka på kryssning. Låna pengar har jag ingen större lust för..

Nu är det ÄNTLIGEN 100% vilka som ska med på kryssningen, det har varit så jäkla
rörigt med det. Den ena bangar den andra blir sjuk och den tredje har inte pengar.
Det är iaf Jag, Jonas, Paul och Joanna som åker på Onsdag!!! Taggar redan..

Hittade as snygga skor idag på "Din sko" som låg i city för rea pris. Hittade 2
snygga men fanns bara bild på den ena som jag är lite taggad på.
Den som jag vill / ska köpa får jag väll ta kort på i morgon om jag nu köpt den.
Nu ska jag sova, Godnatt!


Hoppas att antingen ska denna bli min eller den andra som jag kollade på.




Kommentarer
Postat av: danten89

Sov du gott inatt? :)

2010-10-26 @ 11:17:21
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0