I morgon kör vi

Jag har varit upptagen hela dagen idag, har varit med Paul in till stan och shoppa.
Jag har inte fått mina pengar än men snälla Paul lånar mig så jag kan få köpa
nått fint till kryssningen. Köpte jeans legging vilket jag tänker lämna tillbaka..
Skorna blev köpta och jag älskar dom, kommer aldrig byta dom åt någonting!
Nu har jag en del att fixa innan vi kör i morgon!!!

Att göra:

- Fixa hårförlägningen
- Träna på sminkning HA HA!
- Måla tå naglarna
- Packa

Kommer inte orka blogga förens jag kommit hem. Om jag inte blir akktiv så är jag
hemma hos Jenny med Paul och på Fredag blire Halloween party hos någon (?)
Vi hörs efter resan! TAGGA TAGGA TAGGA PAAAARTYYYYYY!


Kommentarer
Postat av: danten89

Oh ha det så bra på kryssningen nu hörredu och ramla inte överbord! ;)



Jo jag sov gott natten som var, tills alarmet ringde..

2010-10-26 @ 23:27:06
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0