Möblerat om

Efter att pimpxprincess fick för sig att möblera om sitt rum så blev jag genast
sugen på samma sak. Tar bild på hur det ser ut just nu på mitt rum i morgon.
Är helt slut efter möbleringen & långpromenaden som jag gick nyss.. puuh!
Godnatt..

Saknaden blir allt starkare inne i mig. Jag ångrar verkligen allting jag sagt
dum om dig, du var min bästa vän i 11år tills du lämnade mig. Jag kan
fortfarande vakna en morgon och känna en stor saknad efter dig.. det är tomt!
Att inte få gå ut med dig & klappa dig känns som en tom klump i magen.
Alla vi saknar dig otroligt mycket Oscari, Elvis vill ha tillbaka sin lek-kompis.
Du var inte bara en tråkig familjehund, du hade en personlighet..
Du var en i familjen, att förlora någon som dig gör bara tomhet, men hoppas
du har det bra nu iaf, så slipper du allt elende som vi möter på.. Saknar dig!
Min fina hund Oscari, kommer aldrig att glömma dig! <3


Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Saknar också Oscari :(

2010-10-13 @ 23:16:37
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0