Åker hem idag

Godmorgon!!
Idag åker jag hem till kära Stockholm å mina kära vänner.
Har tänkt att säga att jag tar tillbaka det jag sa för ett tag sen att jag ogillar
Stockholm. Hur kunde jag ogilla Sveriges huvudstad, hur snyggt som helst.
Jag trivs fan i storstad. Sjukt många affärer och sjukt stort! ME LIKE!

Kommer ta bussen från Norrköping som går 19.10 så är jag framme i
Stockholm 21.15. Det där med buss har jag hatat sen jag va liten..
så jävla lång tråkigt att sitta på en trång buss med massa människor.
Jag råkar ju alltid ha "otur" när jag åker med buss, hamnar jämt brevid en
idiot / äckel. Nåväl, ni kan underhålla mig med sms.. Jag överlever nog.
0720021263!!! Puss ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0